Technische ondersteuning

Ruim 20 jaar ervaring, een eigen R&D afdeling en ruime voorraad, garanderen een compleet aanbod aan hoogwaardige en duurzame producten. Onze snelle service en technische ondersteuning is de absolute onderscheidende factor. 

Neem contact met ons op

‘Benaderbaar’ is our middle name. We helpen je echt graag én goed. Door de intensieve samenwerking met onze leveranciers, weten we net zoveel van de producten in onze shop als zijzelf. Een simpele vraag of een diepgaand technisch probleem? Er is altijd iemand bij ons die je kan helpen, zodat jij weer vooruit kan. 

Neem contact op
230124_RDA_bedrijfsfotografie_WEB-9

Trainingsaanbod

Producten juist installeren en gebruiken zijn van grote invloed op het functioneren ervan. Om die reden bieden we cursussen en trainingen aan om alle tips en tricks van een specifieke besturing te leren kennen. Volledig op maat en afgestemd op de set die voor jouw bedrijf van toepassing is. In een dagdeel zijn monteurs en installateurs klaar om met de aandrijving te werken. De training wordt bij ons gegeven, maar kan desgewenst ook op locatie. 

230124_RDA_bedrijfsfotografie_WEB-3

Retourneren

Het retourneren van eerder geleverde artikelen met als doel: vervanging, reparatie of creditering.
Download onderstaande formulier om een artikel te retourneren

Smile-03-03-2022505333

Technische ondersteuning

  • Is mijn automatisering beschermd tegen extreme weersomstandigheden zoals sneeuwval?

    Alle RDA producten voor deur- en poort automatisering kunnen temperaturen tot 15 graden onder nul (sommige tot 20 graden onder nul) weerstaan. In geval van zware sneeuwval moet je de sneeuw verwijderen uit het bewegingsgebied van de deur of poort om te voorkomen dat deze wordt geblokkeerd. Tevens dienen eventueel toegepaste fotocellen vrij van sneeuw of vuil te worden gemaakt voor een goede werking.

  • Welke beveiliging moet ik toepassen?

    RDA biedt een breed scala van beveiligingsproducten zoals fotocellen, knelbeveiligingen en waarschuwingslichten. De noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen die geïnstalleerd moeten worden hangen af van het type deur / poort en de situatie ter plaatse. Het is belangrijk om persoonlijk advies te vragen met betrekking tot de beveiligingsproducten die je nodig hebt.

  • Kan ik met mijn handzender zowel mijn garagedeur als mijn poort bedienen?

    Natuurlijk, al onze handzenders communiceren met onze ontvangers! Je kan bijvoorbeeld met een 2-kanaals zender, type: VICTORY, je garagedeur aansturen op toets 1 en je poort op toets 2.

  • Wat gebeurt er in geval van een uitval van de netvoeding?

    Alle RDA aandrijvingen voor deur- en poort automatisering zijn voorzien van een noodbedieningssysteem om de deur of poort handmatig te kunnen openen en/of sluiten in geval van een stroomstoring. Voor de 24V-versies is er ook een handige uitbreiding met noodaccu verkrijgbaar welke optimale prestaties in alle situaties mogelijk maakt.

  • Wat moet ik weten om de juiste automatisering voor mij te kiezen?

    Om een RDA-automatisering goed te installeren, moet je het type, de grootte en het gewicht, de manier van toepassing van de deur / poort kennen. Bovendien is de situatie ter plaatse van belang bij het kiezen van de juiste aandrijving onmisbaar voor het waarborgen van een goede werking en een lange levensduur. We raden je aan contact op te nemen om persoonlijk advies te ontvangen.

Bekijk alle veelgestelde vragen
Contact person

Technische ondersteuning

Onze voordelen

Ruim 20 jaar ervaring

We zijn specialist in ons vakgebied. Daag ons maar uit, want na ruim 20 jaar is gebleken dat we áltijd raad weten met je vraag. Het continu willen verbeteren, meedenken met de klant en de zoektocht naar innovatieve ideeën levert al vele jaren kwalitatieve, functionele en duurzame producten op.

Technische ondersteuning

Naast engineering en productie, bieden we graag technische ondersteuning. Uiteraard voor alle producten uit de groothandel, maar ook specifiek voor maatwerk aandrijvingen die zijn ontwikkeld voor specifieke klanten. Niet alleen omdat het nodig is, maar ook omdat we hier meerwaarde kunnen bieden aan klanten. Bellen, appen en mailen kan, maar ook cursussen en trainingen die we geven dragen bij aan de brede ondersteuning die klanten bij ons mogen verwachten.

Snelle levering

Stilstand is funest. Bij problemen of defecten moeten onze klanten snel kunnen handelen en dus is het van groot belang dat wij razendsnel een nieuwe aandrijving of besturing kunnen leveren. We investeren in het aanleggen van voorraad, zodat klanten weinig tot geen stilstand ervaren. We waarschuwen op tijd om een bestelling nét voor te zijn en kunnen ook afspraken maken om op afroep te leveren. We denken graag mee!

Geïnteresseerd geraakt? We helpen je graag!

Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden voor jouw project.


Andere contactwijze